دوباره انگار هژده ساله باشی و سرنوشتت پشت درهای بسته ی دانشگاه…

خوشخیال من که فکر می کردم امروز چیتان پیتان یمی روم مپه ام را _که به خیالم بهترین و کامل ترین و خلاقانه ترین بود  _ تحویل می دهم به دانشگاه . چند نفر نشسته اند که از دیدن پروسه ی کاری من کف می کنند و همانجا می فهم که قبولم .

سایز مپه ام در مقابل بقیه مثل سایز گالیور بود _ نه در لی لی پوت که شهر بعدی که رفت و کارتونش را برای ما نساخته بودند _ .  اول سرم به دوران افتاد ، بعد فکر کردم اینهمه می گویند سایز مهم نیست ، خب لابد نیست دیگر..

حالا فردا باید بروم سه روز بیتوته کنم چیزی بسازم برایشان .

مضطرب نیستم ، فکر می کنم چه اتفاقی ممکن است بیفتد که نتوانم از پسش بربیایم؟ و اگر نتوام خب نتوانسته ام دیگر . سال بعد. یا بعدتر . یا یک دانشگاه دیگر . با رشته ای متفاوت.

بیشتر ازین که سه روز باید آنجا باشم  سختم میاید. شاید هم کار را برداشتم آمدم خانه. پاسیبل است گویا.  حالا تا ببینیم….

 

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

