نوروزنامه

قصد کرده ام امسالم با پارسالم فرق واضح کند.

با کمدم شروع کردم. بعد از ماه ها بالاخر مرتب شد. چهار خانه ها هم جایشان را به گلدار ها دادند که از برکات بهار بود. گل کاشته ام و پاپریکا ، هیچوقت نکرده بودم. به ضرب دگنک علی کمی دویدم. صبح ها قصد کرده ام بدون گریه و زاری بیدار شوم. مصمم هستم کفش قشنگ هایم را بپوشم و ازین افسردگی لباسی که گاهی یقه ام را می گیرد دربیایم.

تصمیم دارم حسرت ایران را هم نخورم دیگر. که از دویدن هم حتی سخت تر است .

می خواهم آسانگیر تر باشم برای سفر. استارتش هم موافقت با سفر یکروزه به سالزبورگ بود ( عموما دوست ندارم برای کمتر از دو سه روز از خونه بزنم بیرون ) .

یک اخلاق مرغ کرچی دارم که هرجا باشم می خواهم به سرعت برگردم خانه. بعد که برمیگردم خانه کار مفید می کنم؟ نه . زیر افتاب پنجره می خوابم. ول می چرخم دور خودم. این اخلاق را هم واقعنی باید ترک کنم .

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای نوروزنامه

  1. sahAr :گفت

    قربون این مرغ کرچ خوابالوی آفتابگیر….

پاسخی بگذارید

