سیزده بدر

از برکات اعیاد ایرانی برای ما این است که شب هر عیدی در اقصی نقاط شهر یک خوردنی مربوط به ایران می جوریم.

شب یلدا در فروشگاه ترک ها آب غوره ی یک و یک پیدا کردم.

شب عید سیر شمال (؟) در ناشمارک خریدیم .

امروز هم که فرداش سیزده به در باشد ، در یک فروشگاه هندی افریقایی ریحون واقعی جوردم.

 

پی نوشت: ریحون واقعی یعنی ریحونی که ایران پای کباب می خوردیم نه این باسیلیکوم های بی عطر و خاصیت اینها…

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای سیزده بدر

  1. ناتیا شاسترا :گفت

    من خودم رو به لبو و شلغم و نعنا مهمون میکنم. میوه و سبزیجاتِ محبوبم. و وقتی میجورم و میابم احساس میکنم مرزی بین کشورها نیست. احساس بی وطنی ندارم دیگه،وقتی انگار همه جا مثل هم میخورن.

    • سوماپا :گفت

      همین حرفا رو علی دیروز می گفت. می گفت ادم وقتی میره بازار روز می فهمه مردم دنیا همشون عین همن فقط زبونشون فرق داره…

پاسخی بگذارید

