امروز روز سوم تعطیلات است.

خانهدو روز اول را سر کار بودم و امروز هم که روز سوم باشد گرفتار غبار روبی از خانه. حالا اما خانه تمیز است .هفت سین مان را بالاخره جمع کردم ، سبزه اش را هم ریختم دور (در هیچکداممان نمیدیدم که تا رود برود و سبزه را بسپارد به دستش ) روی میزها رومیزی جدید انداختم .  همه ی پرده ها را هم کشیده ام تا نور خانه را فرا بگیرد . تازه فرصت کرده ام کمی بنشینم.

وین آفتابیست. ازان روزهایی که عجیب است اگر کسی خانه نشسته باشد. من اما دوست دارم خانه باشم ، دراز بکشم ، چای بنوشم ، بخوانم و بنویسم .

امروز روز سوم تعطیلات است…

پس نوشت . این را دیدم دلم خواست سوشی بخورم . عملی نیست . علی قیافه ی ماهی بخته را هم به زور تحمل می کند…

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

