دوباره قصه ی قدیمی تار و پود…

شرایطی فراهم شده بتونم دستگاه قدیمیم بیارم وین . (مرسی سارا…)

میزان شادمانیم غیر قابل اندازه گیریه. دچار یه سبکی و ارامش عجیبیم. مدام تو ذهنم فکر و خیلالات می بافم که دستگاه کجا بزارم و نخا رو کجا جا بدم و کجا برم چه جور نخی بگیرم…

من بدون اون دستگاه خیلی بی کس بودم. الان انگار دوست قدیمیم داره میاد وین زندگی کنه.

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای دوباره قصه ی قدیمی تار و پود…

  1. سهند :گفت

    سلام دوستِ عزیز،
    از آشنایی با وبلاگِ شما خوشحالم. راست-اش من طرّاحِ گرافیک هستم و این عکسِ تار-و-پودي که گذاشته‌اید خیلی چشم-ام را گرفته. می‌خواستم اوّل از همه بپرسم اثرِ خودتان است؟ دیگر این‌که بنا بر وظیفه، از شما اجازه بگیرم که از این عکس به نحوي در یکي از طرح‌هایم استفاده کنم، صدالبتّه استفاده‌یِ غیرِ تجاری.
    اگر موافق بودید، لطفاً نامِ شریف‌تان را هم بفرمایید که به‌عنوانِ عکّاس ذکر کنم.
    منتظرِ پاسخ‌تان می‌مانم.
    ایمیلِ بنده: s_soltandoost _at_ yahoo _dot_ com
    فیس‌بوک: fb.com/Sahanduki

    • somapa :گفت

      کار دست بافته ی منه و لطف می کنید اگر استفاده نکنید . طرح و بافت دیزاین شخصیست .

      • سهند :گفت

        ممنون که پاسخ دادید. راست-اش لطف که از جانبِ شما خواهد بود اگر این اجازه را به بنده بدهید. البتّه من نمی‌خواهم اصلِ عکس را بی‌تغییر استفاده کنم. یک آلبومِ غیررسمیِ موسیقی هست که می‌خواهیم به رایگان رویِ صفحه‌یِ آقایِ همایون شجریان در فیس‌بوک قرار دهیم. تکنوازیِ تار هست به نامِ «تار و پود». اگر ایمیلِ شما را داشته باشم و طرح را برای‌تان بفرستم، احتمالاً بتوانم راضی‌تان کنم. در آخر، حکمِ نهایی را شما می‌دهید.
        سپاس./

  2. somapa :گفت

    من البته برای خانواده ی شجریان احترام وبژه قائلم . پس لطف کنید و منبع ذکر کنید .
    و خوشحال میشم نتیجه رو توی صفحه ی ایشون ببینم.

    • سهند :گفت

      به به. بی‌نهایت ممنونم هنرمندِ گرامی. حتماً منبع را ذکر خواهم کرد. لطف نیست، وظیفه‌ست.
      به غیر از منبع، نام‌تان را هم در جلد می‌آورم؛ اگر موافق باشید.
      طرح را پیش از انتشار برای‌تان می‌فرستم.
      بنده تازه متوجّه شدم که رشته‌یِ تخصّصی و زمینه‌یِ اصلیِ کارِ شما همین است. واقعاً لطف کردید که اجازه دادید.
      شاد باشید.

      • somapa :گفت

        با ذکر نامم مخالفتی ندارم.
        منون از شما که درین آشفته یازار اجاازه گرفتید. :)

  3. somapa :گفت

    ,و لطفا جهت منیع سایت اتسی منو ذکر کنید.
    http://www.etsy.com/people/Mansaa?ref=si_pr

  4. sahandi :گفت

    درود بر شما هنرمند گرامی
    بی‌نهایت از همکاری و لطف‌تون سپاسگزارم.
    http://homayounshajarian.blogfa.com/post/397
    http://kooshavahdati.bandcamp.com/album/warp-woof-tar-o-pud
    https://soundcloud.com/homayounfans/sets/tar-o-pud

    طبقِ قولم، در همه جا نام و آدرسِ سایتِ اتسیِ شما هم ذکر شده.
    امیدوارم از ماحصل راضی باشید.
    ارادتِ فراوان: سهند./

پاسخی بگذارید

