جهت ثبت در تاریخ

امروز برای اولین بار تنهابه خیابون زدم  برای دوچرخه سواری. وسط خیابون حس کردم زین خیلی بالاست . ایستادم زین  با مصیبت دادم پایین . بهتر شد.

رفتم کوچه بغلی. ازونجا به کوچه ی بغل تر . بعضی کوچه ها خط مخصوص دوچرخه داشتند . اغلب نداشتند. که یوهو دیدم وسط خیابون اصلیم . 

. ماشینهای بزرگ بزرگ از کنارم رد می شدند و من سعی می کردم سکته نکنم. بعد که دیگه همه ی ماشینا ازم جلوزدن نوبت دوچرخه ها شد. دونه دونه منو رد کردن . وقتی دیگه تو وین چرخنده ای نبود که من پشت سر گذاشته باشه  ، چرخیدم اومدم خونه . خیس عرق .

کیف داد ولی.

بازم میرم حالا.

این نوشته در روزمره ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

