از تجربه ها

با دوچرخه رفتم تا بانک .

برای اولین بار مسیرم خیابانی بود که نه خلوت بود و نه مسیر مخصوص دوچرخه داشت.  دوچرخه هم یاری نمی کرد و رکابش هی زیرپام میلغزید.

ترسیده بودم.

برگشتنی گفتم صاف بروم خانه . تا دم خانه هم آمدم بعد فکر کردم اگر بپیچم توی حیاط این ترس تا ابد میماند. راهم را ادامه دادم به سمت سوپر سر خیابان. ماشینها تندتند از کنارم رد می شدند و من هی رکاب میزدم.

خنکای فروشگاه اما ارامش بخش بود.خوشخوشک چرخیدم. راویولی و قارچ می خواستم . برداشتم. و برگشتم .

الان قلبم عین گنجشک تندتند میزند. اما راضیم.

این نوشته در روزمره ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

