به کسالت میگذرد. بلعیدن ایضا.

چای سبز گذاشتم دم بکشد . که البته اشتباه است ، چای سبز باید بجوشد . من چون قوری فلزی نداشتم گذاشتم دم بکشد. خودم هم نشستم توی آشپزخانه ور دل قوری . دوتایی باهم سوت می کشیم و فکر می کنیم که چای را با چه بنوشیم؟  زنجبیل شکری  رژیمیبخوریم یا دست از پا خطا کرده سراغ حلوا های بابا را بگیریم . این حلوا لاری ها البته ماجرا دارند.

شیراز که رفته بودیم بابا برای فامیل علی چندین بسته حلوا لاری  خیلی شیک گرفت داد به من. من هم به مهم ها دادم بقیه را آوردم اتریش که بدم به بقیه . ته تهش هم یکی باقی مانده بود که گذاشته بودم با پسته بدهم دکترم. یک روز که هیچی برای چایم نداشتم دل به دریا زدم و بسته ی حلوا لاری دکتر باز کردم.

از اولین قطعه ای که خوردم ( همینجا تصویر حلوا لاری چسبناک شیرین را جابجا کنید با یک حلوای کم شیرین پر از مغز و کلی برگ گل محمدی که در دهانتان جابجا میشود ) تا همین لحظه از بخشیدن تمام اون حلواها پشیمونم.

افسوس که پشیمانی اغلب بی فایده است. البته در راستای اینکه جلوی ضرر را هرجا بگیری منفعت است ، من هم بقیه ی سوغاتی هایی که برای بقیه  اورده بودم بهشون ندادم و نگه داشتم برای خودم .

همه ی این قصه ها البته دلیل نمی شود که یادم برود چقدر جانم درآمد امروز وقت ورزش . برم همون چینجرم بخورم .

هیعه…

موزیک نوشت . موزیک بازید؟ این آلبوم را ازدست ندهید.

این نوشته در آشپزخانه, روزمره ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای به کسالت میگذرد. بلعیدن ایضا.

  1. Ali Banijamali :گفت

    موزیک نوشتت رو دوست داشتم ، ریتم خوبی داره این شکارچی لعنتی …

  2. Zara :گفت

    lol! alan mifahmam ke cheghadar man ro doost dari ke hazeri behem chai bedi:D
    ye donya hug

  3. Zara :گفت

    Nitatesh ham ghabool hast. cheers and many hugs:)

پاسخی بگذارید

