Jillian Michaels 30 Day Shred

با خانم جیلیان مایکلز آشنا بشید .

جیلیان یک مربی معروف امریکایی که تو برنامه ی دکترها یا شوهای دیگه ممکنه دیده باشیدش . جیلیان از ترینر های با دیسیپلینیه که ادمایی با اضافه وزن های بالای صد کیلو را تمرین میده و به وزن متعادل می رسونه .

ویدیو یی که من ازش استفاده می کنم و این بالا میبینید شامل سه دوره ی ده روزه ی ورزش . هر روز نیم ساعت ورزش می کنید 10 روز سطح یک. 10 روز سطح دو و 10 روز سطح سه . اولاش ممکنه اذیت بشید. یواش یواش عادت می کنید. اگر رژیم مناسبی همراهش کنید به سرعت وزن کم می کنید. من الان روز پنجم مرحله ی اولم. از دردای ماهیچه ای وحشتناک روزای اول گذشتم و به شدت انگیزه ی ادامه دادن دارم.

اگه به هر دلیلی شرایط باشگاه رفتن ندارید نیم ساعت در روز با جیلیان ورزش کنید.

این نوشته در دیدنی ها و شنیدنی ها, روزمره ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای Jillian Michaels 30 Day Shred

  1. Ali Banijamali :گفت

    ده دقیقه ی اولش رو دیدم ، حیف چاق نیستم اما یکسری از نرمش هایی که میده رو دوست داشتم … مرسی از این همه تنوع

  2. Alex :گفت

    مرسى از معرفيش. من شروع كردم، اما تا دقيقه ى ١٣ بيشتر نتونستم! بعد چشمام سياهى رفت و تقريبن مردم! اما ادامه مى دم، عالى بود.

  3. بازتاب: در مزایای سلامتی « زندگی به مثابه داستان های میلان کوندرا

  4. وزنه ندارم چيكار كنم ؟! همه ى ويديوهاش تو بوتوب هست ؟

  5. غزاله :گفت

    من خیلی وقته دارمش ولی روز اول 10 دقیقه بیشتر نتونستم ورزش کنم بعدم دیگه ولش کردم خدا کنه ارادم قوی بشه و شروع کنم

پاسخی بگذارید

