به شرط چاقو !

تند تند ساندویچم را پیچیدم لای فویل  گذاشتم توی کیفم و با عجله برگشتم که آشپزخانه را قبل از رفتن جمع کنم که متوجه شدم فقط کارد به استخوانم نزده ام  موقع ساندویچ پیچیدن !

با یک سرشماری ساده  پنج چاقو درگیر یک ساندویچ ساده بوده اند .

با چاقوی نان ، نانم را نصف کرده بودم.

یک کارد برداشته بودم برای مالاندن خردل روی نان .

گوجه و کاهو را با چاقوی سبزیجات خرد کرده بودم.

چاقوی مخصوص گوشت دراورده بودم برای کالباس.

و پنیر را باچاقوی حفره دار ( خدا می داند چرا )  بریده بودم.

حالا که فکر می کنم چاره هم نداشتم . چاقوی نان برای خردل مالیدن بزرگ است و چاقوی خردل برای نان بریدن ناتیز . چاقوی سبزیجات را مطلقا به فراورده های گوشتی نمی زنم وچاقوی گوشت را مطلقا به هیچ چیز نمی زنم.  (این نسخه شامل تخته ی آشپزی هم می شود )

چاقوی پنیر فقط نمی فهمم چرا سوراخ دارد ؟ !

این نوشته در آشپزخانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

