تعطیلات خوب است ، آووکادوی پروو نه .

شیفت صبح درسخوانیم تازه تمام شده . ظرف ها را شستم و گوشت هم گذاشتم بپزد برای خورش کرفس. یکمی زنگ تفریح دارم تا بروم بنیشنم پای دستگاه بافت.

پنج روز تعطیلم  .

برنامه ریزی کردم  درس های این یک ماه را مرور کنم ، شال متین را ببافم و  دستکم چله ی یک شال تازه را هم بیندازم روی دستگاه.هنوز تصمیم نگرفتم چه رنگی البته. طیف طوسی تا آبی یا بژ .

پستچی قرار است برایم امیل و کارآگاهان و یک جفت کفش بنفش بیاورد. دیر کرده…

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای تعطیلات خوب است ، آووکادوی پروو نه .

  1. Zara :گفت

    چقدر خوب بود این پستت. من هم دلم می خواد ببافم. با اینکه بلد نیستم. فقط بلدم شال ببافم…

  2. اين شال متين تمام نشد ؟!!!

پاسخی بگذارید

