چه کسی گفت : خداوند شبانِ همه است؟

رمه ام گم شده است
شبِ سنگین بیابان گویا، رمه ام را دزدید

رمه ام
آن همه شعری که برایت گفتم
ناگهان گم شد و رفت
حرف مردم شد و رفت

چه کسی گفت : خداوند شبانِ همه است
و برادرها را تا ته درۀ سبز ، رهنمون خواهد بود ؟

من ، شبانِ رمۀ خود بودم
و کسی آن بالا
خود ، شبانِ من معصوم نبود

غفلتِ من ، رمه را از کف داد
غفلتِ او ، شاید
هم از این دست ، مرا
هم از این دست ، تو را
رمه را
همه را


شهیار قنبری
این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای چه کسی گفت : خداوند شبانِ همه است؟

  1. Ali Banijamali :گفت

    صدای این مرد دوست داستنی لعنتی رو فقط باید نصفه ی شب ، تو یه سکوت مطلق گوش کرد .

پاسخی بگذارید

