از چشیدنی ها

خیلی سبک و راضیم.

گاهی برای یک وعده غذای کم کالری مغزم درد می گیرد ازبس باید کالری ها را دودوتا چارتا کنم ، امروز مثلا ازبس نمی دونستم ناهار چی بخورم که ماست و کدو خوردم!  .به سختی خودم را عادت دادم دائم آب بنوشم . شکر کلن نمی خورم که اندکی سخت است.اغلب بین قفسه های فروشگاها دنبال مواد غذایی کم چرب و کم کالریم. که البته در اتریش فراوان است. هرچی کم کالری تر ، گرانتر !

d08f93de4d0111e2b6c722000a9d0edd_6شکایتی ندارم هرچند.

چشمم کور. این ده کیلوی پارسال و سه چهار تایی که همیشه اضافه بوده باید جمع کند برود پی کارش.

کاش به جای اینهمه وبلاگ نک و ناله یا آشپزخانه های پرملات خوشرنگ چرب، یکی چارتا غذای کم کالری می پخت ، گاهی ایده ای چیزی می داد برای شام و ناهار سالم سبک.

خلاصه که بعد از مدت ها خوبم . اینهم سندش !

:)

این نوشته در آشپزخانه ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای از چشیدنی ها

  1. samane :گفت

    ایشالله موفق باشی.
    من وقتی 15 کیلو اضافه داشتم، طی یک سال، با کم خوردن همه چیز، کم کردم!
    من نمی‌تونستم و نمی‌تونم از شیرینی و ته دیگ و این چیزا بگذرم! شرمنده.
    البته گرسنگی خیلی زیادی کشیدم. خیلی زیاد. ولی موفق شدم.
    بدون شک موفق میشی عزیزم.
    دنبال غذای کم کالری نباش! دنبال کمتر خوردن کالری باش!
    این راه درسته.! (انگار مثلا سی سال تجربه متخصص تغیذه بودن رو با خودم دارم!)

  2. ترانه :گفت

    بهترین غذا برای وزن کم کردن سینه مرغ و ماهی هست البته نه با برنج و نان بلکه با سالاد. سس هم نزن بجاش ابلیموو روغن زیتون بزن.
    بهترین صبحانه oatmeal هست . یعنی جوی پرک شده پخته شده با شیر که میتونی بهش دارچین و کمی عسل اضافه کنی.
    خودت رو از شکر غذاهایی که دوست داری محروم نکن فقط حوست باشه که در روز کلا چند کالری مصرف میکنی.
    اجیل رو هم میتونی جایگزین یک وعده غذایی کنی البته حواست باشه که چقدر میخوری.

    • سوماپا :گفت

      ترانه جان منم این مدت کلن تو خط ماهی و مرغم . دستکم دوسه بار در هفته ماهی کباب شده تو فر می خورم با سالاد . سس هم خیلی ساله حذف کردم.
      هرازگاهی هم برنج یا غذاهایی که دوست دارم می خورم اما کمتر و با برنامه ریزی.
      خیلی احساس سببکی خوبی دارم. سرعت وزن کم کردنم کمه . دو کیلو درماه . اما همینکه می دونم چشم انداز لاغری در انتظارمه خوشحال میشم.

  3. اون سايتو دانلود كردم تو لپ تاپم اما گشتم يه اپ واسه تلفنم پيدا كرد مثل اون الان با اون مشغولم خوبه ولى وزنم همينطور تو شصت و سه و دويست تا شصت و چهاره كلافه شدم به خدا

  4. np :گفت

    I am also trying to lose weight so I mainly eat either oats or eggs for the morning, then chicken kebab with salad for lunch and either the same or just a protein shake for dinner. If I crave sweets I eat 1-2 dates with my tea, and I only eat fruits as snacks. Try to reduce your carb intake, if you have same problem as me, then you are probably eating a low fat diet anyway, but carbs also need to go. Also no nuts, no dried fruits, no bread/rice/potato. How much are you trying to lose? I am about 8 kilos extra :(

    • سوماپا :گفت

      هشتا که خوبه بابا . من نزدیک 11 کیلو می خوام کم کنم . اما عجله ندارم. برنامم چند ماهست.
      ضمنا مواظب باشید اگه برنج قطع کنید موهاتون شروع می کنه به ریختن

پاسخی بگذارید

