Simple bite of heaven

c0f527426ea111e2a3ff22000a1fb762_7حالا که آن طرف نسبتا راه افتاد گفتم بیام اینجا هم اعلام کنم .

من یک وبلاگی راه انداختم برای عکس هایم . فعلا پروژه ام صبحانه هاییست که این روزها می خورم. شاید بعدتر مجموعه های دیگری هم اضافه کردم.

قصد دیگرم اینست که آلمانی بنویسم اما نوشته ها مطلب اصلی وبلاگ نخواهند بود و اصل بر عکس نگاریست.

اگر از خواندن اینجا لذت می برید شاید نگاه کردن به عکس ها هم برایتان جالب باشد .

این هم آدرس و فید وبلاگ :

http://somapainwien.wordpress.com/

http://somapainwien.wordpress.com/feed/

پس نوشت : اسم قشنگ وبلاگ جدید ایده ی فرا بود . مرسی :)

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای Simple bite of heaven

  1. سوری :گفت

    اوکی چایی را دم کن اومدیم

  2. مباركه بعله ايده ى جالبيست حتماً به سراغ عكسها هم ميام

  3. Zara :گفت

    مرسی عزیزم! چه صبحانه های خوبی می خوری. دلم صبحانه خواست.

  4. goldeneverstand :گفت

    این وبلاگت هم لینک شد..

پاسخی بگذارید

