یازده اسفند نود ویک

به وقت ایران امشب آخرین شبیست که بیست و هفت ساله ام. کی اینهمه سال گذشت؟

بیست و هشت.

سرجمع اندازه ی 3-4 سال خاطره دارم از کل این زندگی.

من  اما حقبقتا چند ساله ام؟ این  چندمین باریست که بیست و هفت ساله ام؟ چند بار دیگر دوباره؟

فردا چندین و چند باره بیست و هشت ساله میشوم.

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای یازده اسفند نود ویک

  1. Zara :گفت

    تولدت مبارک دختر جان. شاد باشی و سال های سال تولدت را جشن بگیری:)

  2. ناتیا شاسترا :گفت

    تبریک میگم دختر زمستون با ذوقِ رنگارنگ.

  3. vagabondin1 :گفت

    تولدت مبارک باشه زن جوان خوش سلیقه !

  4. عمه سنگری :گفت

    تولد تولد تولدت مبارک بدو شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی.
    من 7 دی ماه بیست و هفت سالم تموم شد. تا این پستو ندیده بودم همیشه فکر میکردم از من بزرگتری.

پاسخی بگذارید

