من هیچ دوستی ندارم ، هیچوقت مهمون برام

من هیچ دوستی ندارم ، هیچوقت مهمون برام نمیاد . دور همی ندارم. کسی ندارم باهاش برن خرید . برم بیرون. اس ام اس بزنم بپرسم چه خبر

. تنهام. تنهای تنها . 

اگه یک درصد می دونستم از عوارض انتخابم تنهایی هیچوقت نمیومدم اینجا . تن نمی دادم به این زندگی. 

 

در حاشیه | این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای من هیچ دوستی ندارم ، هیچوقت مهمون برام

  1. المیرا :گفت

    منا…قربونت برم :*

  2. میدونم سخته واست ولی میگذره؛ ولی به سختیش و ناراحتیش نمیارزی

  3. vagabondin1 :گفت

    اتفاقا عین جمله های ترو من داشتم پریروزی به دوستی می گفتم عین همین ها را جمله به جمله …
    البته من فکر می کردم خودم مقصرم که فضا ایجاد نمی کنم اما شاید واقعا یه درد مشترکی باشه که به سر ادم مییاد

  4. تو كجايى؟ ازت خبرى نيست، كم مينويسى خيلى كن، مواظب باش اينطورى افسرده ميشى ها، من هم اينجا با اين مشكلات روبرو هستم و گاهى دلم ميخواد بميرم از تنهايى و بى همزبونى

  5. golmaryam :گفت

    ای بابا عزیزانم، همه ما یه وقتایی دلمون می خواد از تنهایی بمیریم. ولی نهایتا نمی میریم و زنده می مونیم. بوس بهتون

  6. Roni :گفت

    منم دقیقا همینطور ولی‌ تو آلمان…فقط سر کار و خونه شام با آقای شوهر :(

پاسخی بگذارید

