دلم می خواد از روزام بهتر استفاده کنم

دلم می خواد از روزام بهتر استفاده کنم .

هم بیرونم برم هم درس بخونم.

روزایی که میمونم خونه برای درس دپرس میشم . روزایی هم که میرم دوچرخه سواری یا خرید وقتی بر میگردم دیگه درس نمی خونم . می خوابم با دور خودم می چرخم! خوب بود می تونستم صبا برم بیرون ، بیام ناهاری بخونم و ظهرا درس بخونم . 

مشکلم برای درس خوندن اینکه برنامه ی مدوری برای پبگیریش ندارم . می دونم باید زبان تقویت کنم اما نمی دونم چطور؟

هم لغت باید یاد بگیرم هم گرامر مرور کنم.

گاهی سعی می کنم جزوات کلاسام مرور کنم. خیلی بورینگه ولی.

باید اینترنت محدود کنم. پلاسم ببندم شاید . اینترنت خیلی وقت هدر میده

 

چغد جملاتم تیکه تیکه است. چقدر ذهنم تیکه تیکه است….

در حاشیه | این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای دلم می خواد از روزام بهتر استفاده کنم

  1. من هم تقريباً همه ى روزهامو به بطالت ميگذرونم و خيلى از خودم شاكيم

  2. goldeneverstand :گفت

    من دو ماه پیش تصمیم گرفتم دیگه فیس بوک نرم و دی اکتیو کردمش و دقیقا از اون روز ترفتم دیگه. به همین راحتی!

  3. vagabondin1 :گفت

    یه پتو ببر تو جنگل هم درس بخون هم بخواب هم لذت ببر (نقشه من برای این هفته )

  4. یک زن :گفت

    راهش را که پیدا کردی به من هم خبر بده…

پاسخی بگذارید

