برای لی لی

باد افتضاحه ، افتضاح.صب به صب باید چک کنی همون شهری که خوابیدی بیدار شده باشی. 

چیتان پیتان کردم برم بانک در آسانسور که باز شد فهمیدم چیتانم برای هوا زیادی نازک است ، برگشتم بالا کت برداشتم. دست از پا درازتر. 

برگشتنی رفتم بقالی برای ناهارم چیزی بخرم . یکم با کنسروهای لوبیا ور رفتم . یادم افتاد هفته پیش با سالادم کنسرو تن خورده بودم خوب بهم چسبیده بود . لوبیایی که برداشته بودم گذاشتم سر جاش رفتم خوم را مهمان کردم به بهترین کنسرو تن موجود . فی الواقع تن ماهی در آب اگر خوب نباشد بوی بدی می دهد.یک کاهو هم برداشتم و تلک تلک برگشتم خانه .

 حالا هم نشسته ام کتابم را می خوانم و کلمه هاش را می جورم. بیست و پنج عدد اجیل شامل پانزده عدد پسته خام و دوتا انجیر خشک وچارتا فندق و چار عدد بادام گذاستم بغل دستم بحورم که الان حساب کردم دیدم صد و خورده ای کالری دارد . همینست که فعلا تماشاش می کنم صرفا.

عبدالحلیم حافظ هم که بد گرفتار کرده مارو…

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

35 پاسخ برای برای لی لی

  1. صاب مرده :گفت

    چیتان پیتان؟

  2. Fokomul :گفت

    منم زیاد دچار این مشکل می‌شم!

  3. Fokomul :گفت

    اينكه مجبور بشم برگردم براي «اديت» كردن لباس!!

  4. Fokomul :گفت

    البته شمردن كالري ها هم كه سر جاي خودش!!!
    راستي واسه ي بو ندادن تن ماهي، ميتوني بدون روغن توي يه تفلون خوب (كه نچسبه) با يك كم نعنا خشك تفتش بدي، كلي عوض ميشه!

  5. vagabondin1 :گفت

    می دونستی تن ماهی ایرانی اینجاها خیلی طرفدار داره ؟

  6. soode :گفت

    رنگي و زيبا مينويسي. يك جور شاد و دل انگيز. نميدانم ميشود اينجا هم رنگي نوشت يا نه. كابل شهر سياه و سفيدي است.

  7. goldeneverstand :گفت

    اون دامن قشنگه رو پوشیده بودی بلا؟

  8. لی لی :گفت

    دنیا جای عجیبیه. من اسمم لیلی ئه و عبدالحلیم حافظ گرفتارم کرده! دنیا جای خیلی عجیبیه.

پاسخی بگذارید

