از خانه ی توانیر

داشتم محمد نوری گوش  میدادم خیلی ناگهان ذهنم رفت جای دور . 

خیلی سال پیش کلاس سولفژ می رفتم پیش یه استاد پیر بداخلاقی . این اقا به قول خودش استاد محمد نوری بوده . بعد هروقت ما غلط قولوط می خوندیم جرو دعوا که شما فلان محمد نوری بهمان .

امروز داشتم فک می کردم آخه نامرد ما رو با محمد نوری مقابسه می کردی؟ با محمد نوری آخه ؟؟ :)))))))

یعنی زنده است هنوز؟ اسمشو چرا یادم نمیاد ؟

راستی  تهرانم .

 

این نوشته در در هم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای از خانه ی توانیر

  1. taraaaneh :گفت

    نه زنده نیست. من ترانه های خاطره انگیزش رو خیلی دوست دارم. خوش بگذره تهران.

  2. mErsAd :گفت

    جسارت نباشه ها، ولی خب شاگردش که محمد نوری بوده باشه یحتمل خودش سالهاس که . . . . .

  3. soode :گفت

    خوش بگذره تهران. منم خيلي كارهاي استاد نوري رو دوست دارم.

پاسخی بگذارید

